Finansijski kontroling

Sve što ste oduvijek željeli znati o kontrolingu, a niste se usudili pitati!

Znate šta je kontroling, ali biste željeli bolje upoznati svrhu i njegov uticaj na svakodnevno donošenje poslovnih odluka? Slušate vaše partnere iz drugih kompanija da hvale/kude (svoj) kontroling, ali niste baš sigurni o čemu pričaju?

Albrecht Deyhle je doprinio oblikovanju kontroling prakse. On je 1971. godine u Gautingu kod Minhena osnovao Controlller Akademie i od tada je školovao preko 40.000 Njemačkih kontrolora. Osnovna misija Controller Akademie je obuka kontrolora. Obilježje Deyhle-ove koncepcije je visoka jasnost i razumljivost. Kontroling je usko povezan sa planiranjem, odlučivanjem, pripremom i prezentacijom brojki koje su orijentisane ka cilju.

Kontrolor ima zadatak ekonomske pratnje, savjetodavca i ekonomske savjesti. Kako bi saradnja između kontrolora i menadžera bila uspješna, menadžer mora biti spreman na prihvatanje neugodne istine.” Albert Deyhle

Kroz seminar će vas voditi vrhunski finansijski stručnjak Damir Sokolović, koji će kroz primjere iz prakse obraditi teme:

Svrha i cilj kontrolinga

 Najvažniji alati koji se koriste u kontrolingu i način na koji ti alati pomažu u prepoznavanju promjena

 Uticaj kontrolinga na donošenje poslovnih odluka

 Organizacija odjela kontrolinga i njegovo mjesto u strukturi kompanije

 Međuzavisnost vlasnika/menadžera i kontrolora

Razgovarat ćemo i o budžetiranju, vrijednosti dobrog planiranja i šta nam govore odstupanja od budžetskih pozicija. Upoznat ćemo se sa različitim skraćenicama i pojmovima (EBIT, KPI, Profit, COGS, CAPEX, OPEX, NWC, CF, itd.) i vidjeti da iza njih stoje samo brojevi i dobra organizacija. Naravno, direktni i indirektni troškovi, kalkulacije i alokacijski ključevi su također dio ove radionice.

Teme sminara:

Kontroling


Definicija, organizacijska struktura kompanije, upoznavanje sa kontrolingom, uvođenje kontrolinga u kompaniju, koncepcije kontrolinga, preduslovi za kontroling, računovodstvo i baze podataka, izbor poslovnog rješenja, izazovi pri implementaciji kontrolinga, izmjene organizacijske strukture kompanije i mjesto kontrolinga u njoj, šta očekujemo od kontrolora.

Finansijski izvještaji


Osnovni elementi, bilans stanja, bilans uspjeha, izvještaj o gotovinskim tokovima (Cash Flow), struktura finansijskih izvještaja (aktiva, pasiva, kapital, zalihe, potraživanja i obaveze, prihodi, troškovi, nabavna vrijednost, dobit, gotovinski primici i izdaci), tačnost i istinitost podataka u finansijskim izvještajima, saradnja sa računovodstvom.

Alati kontrolinga i njihova primjena


4-windows, ABC obračun troškova na bazi aktivnosti, profitni centri, mjesta troška, kontribuciona marža, trošak prodaje, bruto marža, KPI – ključni pokazatelji učinaka, neto obrtna sredstva, životni ciklus proizvoda, obračun cijene koštanja, SMART cilj, SWOT analiza, profitabilnost, likvidnost, operativni troškovi, EBIT/obaveze, period naplate/plaćanja, amortizacija, BOM – sastavnica, prijelomna tačka rentabilnosti.

Teme će biti obrađene kroz primjere iz prakse i zajedničku diskusiju.

Seminar je namijenjen:

Seminar je namijenjen vlasnicima i direktorima kompanija svih veličina, finansijskim direktorima, zaposlenima u kontrolingu, kao i onima koji razmišljaju o uvođenju kontrolinga u svoje privredno društvo.

Predavač

0 (1)

Damir Sokolović

Damir je gradio svoje poslovno i stručno iskustvo na  dužnosti direktora (GM/CEO) ili finansijskog direktora (CFO) u različitim kompanijama, bankama i finansijskim institucijama. U revizorskom društvu Revsar d.o.o. Sarajevo, kao direktor, organizovao je i vodio reviziju različitih domaćih i međunarodnih kompanija. U tom periodu je stekao i zvanje Ovlaštenog revizora, te bio koautor knjige „Računovodstvo za nevladine organizacije“. U ProCredit Banci je vodio  odjel interne revizije. U naftnoj industriji bio je finansijski direktor u OMV BH d.o.o. Sarajevo (član OMV ag Wien), a nakon toga i finansijski direktor Energopetrol d.d. Sarajevo i Holdina d.o.o. Sarajevo (članovi INA/MOL grupe). Na nivou OMV grupe prošao je brojne treninge sa naglaskom na upravljanje grupama, motivaciju i pregovaranje/rješavanje sukoba. Kroz specijalistički studij „Power2Manage“ na IMD Business School, Lausanne, Švicarska, dodatno je obogatio svoje znanje u područjima upravljanja finansijama, organizacija i upravljanja timom. Kao direktor Diners Club BH d.o.o. Sarajevo je bio zadužen za reorganizaciju i jačanje položaja brenda Diners na BH tržištu. Na mjestu direktora Vakufske banke d.d. Sarajevo je bio zadužen za cjelokupno poslovanje i daljnje jačanje banke.Trenutno je direktor konsultantske kuće „DS savjetovanje“ d.o.o. Sarajevo, čiji je i osnivač.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Finansijski kontroling iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 01. oktobra 2019. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

 Učešće na seminaru
 Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
 Materijal za pisanje
 Potvrdu o učešću na seminaru
 Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja seminara

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 17. oktobar, 09-16h

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Reference

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: