Integrisane digitalne komunikacije

Pametno planiranje kampanja!

Plan je dobar ukoliko je implementacija dobra i bez sumnje slijede i dobri rezultati! Koliko smo samo puta čuli ovu rečenicu?

Klijent pošalje brief, agencija izradi kreativni koncept, a medijska agencija napravi media plan. Sve bude precizno i po planu, ali mi i dalje ne vidimo rezultate. I svaki put isto. Integrisane komunikacije na kakve smo navikli podrazumijevaju primarno fokusiranje na televiziju, kao najjači medij, onda slijede print i OOH, možda radio, a nakon toga i neka digitala. U procentima bi to bilo ovako: 60% budžeta trošimo na TV, a preostali budžet na sve ostale kanale. S tim da vjerovatno cca. 20% budžeta trošimo na digitalu. I eto ga, imamo integrisanu komunikaciju i zadovoljen marketinški mix.

Sve ovo gore navedeno bi imalo smisla da imamo jako velike budžete, koji se iz godine u godinu povećavaju, a da se tehnologija i ne razvija u supersoničnoj brzini. Međutim realnost je nešto drugo.

Budžeti su sve manji, potrebe potrošača sve veće, a tržište prezasićeno. Realnost je da komunikacija kakvu poznajemo na tradicionalnim medijima više nije dovoljna, da kreativa i komunikacijske strategije trebaju biti disruptivne, a mi pametniji nego ikada.

Kako bismo dosegli do ciljnih grupa, ili do njihovih ekrana (prosječna odrasla osoba provede između 10 i 12 sati ispred ekrana bez obzira na njihovu veličinu), digitalne kampanje se čine kao logičan izbor. Razvojem tehnologije i sve veće digitalizacije procesa, te iste digitalne kampanje doživjele su transformaciju i postale integrisane digitalne komunikacije. Kompanije sve više uviđaju da za dio budžeta planiranog za TV oglašavanje mogu imati cjelovitu online komunikaciju. Pored toga jako važna činjenica leži i tome da kada govorimo o pametnom planiranju kampanja, mogućnosti targetiranja ciljnih grupa su zaista neograničene. Važno je napomenuti još dva jako važna pojma:  mjerenje i optimizacija, o kojima ću opširnije govoriti na samom seminaru. Ukratko, sve što radimo online jako je mjerljivo, a to je ono što nam treba kako bismo mogli izračunati i koliki je zaista naš ROI (povrat investicije). I ne zaboravimo da se svaka online kampanja može dodatno optimizovati u realnom vremenu.

Na jednodnevnom seminaru ćete kroz diskusiju i primjere iz prakse moći saznati koje tehnike i alate možete koristiti kako biste kreirali cjelovitu digitalnu kampanju.

Teme koje će biti obuhvaćene na seminaru:

Osnovni pojmovi u digitalnim komunikacijama

Digitalni svijet je prepun skraćenica i fraza, pa nam se često čini da smo apsolutni laik kada sjedimo u društvu ili na poslovnom sastanku sa nekim ko je nekada nešto pročitao o digitalnom marketingu. U ovom poglavlju ćemo proći kroz najčešće korištene pojmove i objasniti njihovo suštinsko značenje.


Elementi integrisanih digitalnih komunikacija

Marketinški mix je ustaljeni termin i slijed koraka koje marketari koriste prilikom planiranja i implementacije kampanja. Planiranje digitalnih kampanja, također ima svoj mix, niz kanala, tehnika i alata koji se koriste kako bi digitalna kampanja postigla svoj puni efekat, te ostvarila postavljene ciljeve. U toku seminara imat ćete se priliku upoznati sa osnovnim setom elemenata:

 Web stranica

 Landing page

 SEO – Optimizacija web stranica

 SEM – Plaćeno pretraživanje (Google Adwords)

 Content marketing

 Social media marketing

 Google Display Network

 Local Display Network

 E-mail marketing


Outbound Vs. Inbound marketing

Prevedeno bi značilo Tradicionalni (jednosmjerni) Digitalni (dvosmjerni) marketing. Dosadašnji marketing se bazirao na jednosmjernoj komunikaciji i ostavljao potrošača bez mogućnosti da komunicira sa kompanijom ili brendom. Način komunikacije sa potrošačima u outbound marketingu bazira se na kupovini pažnje potrošača kroz reklame, plakate, pop-up prozore, telemarketing itd. Taj vid komunikacije je agresivan, jer u osnovi on nameće potrošaču neku poruku u nadi da će se isti za nju i zainteresovati. Inbound je sve ono što outbound nije. Primarni zadatak inbound marketinga je da potrošači sami dođu, odnosno da se izgradi takva percepcija o brendu da da isti zavoli, pa onda i kupi.


PESO model

PESO model je izuzetan način kako da se osmišljena digitalna strategija kvalitetno i organizuje. Iako ovaj model prvenstveno dolazi iz svijeta Odnosa s javnošću, postaje neizostavan alat i za marketing profesionalce bez obzira na njihovu užu specijalnost. PESO je skraćenica od Payed, Earned, Shared i Owned kanala, kako ga iskoristiti njegov puni potencijal saznat ćete na seminaru.

I ne zaboravite lideri ne prate standarde, oni ih nameću!

Cilj seminara:

Cilj seminara je pojasniti, približiti i ohrabriti ideje i upotrebi načela integrisanih digitalnih komunikacija u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu. Uvažavajući klasične, metode, pojačane novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, seminar će polaznike informisati o glavnim novim medijima, principima online poslovanja i komunikacije, odnosima s javnošću i korištenju novih medija za izgradnju branda, povećanje lojalnosti i komunikaciju s korisnicima, potencijalnim kupcima.

Seminar je namijenjen:

Seminar je namijenjen višem i srednjem menadžmentu marketinških i komunikacijskih odjela unutar kompanija, vlasnicima malih i srednjih kompanija, kao svima koji žele saznati više kako pametno planirati kampanje.

Predavač

igor

Igor Kraišnik, Expert za integriasni marketing @ Sberbank BH

Igor Kraišnik posljednje 4 godine radi u Sberbank BH kao expert za integrisani marketing, gdje zajedno sa svojim timom radi na osmišljavanju i implementaciji marketinških i komunikacijskih kampanja. Potiče iz agencijskog “miljea“ gdje je kroz 10 godina rada u marketinškim i PR agencijama stekao iskustvo u radu sa različitim industrijama. Znanje i iskustvo na samom početku svoje karijere gradio je kroz rad u PR agenciji Apriori komunikacije, u kojoj je bio suvlasnik i direktor ureda u Bosni i Hercegovini. Utemeljitelj je projekta WebAwardMe, projekat za izbor najboljih web i facebook stranica u Bosni i Hercegovini. Autor je projekta PR Arena International, prve regionalne studentske konferencije o komunikacijama. Bio je partner i vlasnik Socialbakers licence na području Jugoistočne Evrope. Socialbakers je o kompanija koja je prvi partner Facebooka u domenu analitike i mjerenja, te pruža duboke analize gotovo svih vodećih društvenih mreža u svijetu. U bosanskohercegovačkim marketinškim agencijama radio ja na raznim pozicijama, od projekt menadžera do direktora digitalnih odjela. Iza Igora je i lansiranje dva digitalna startup projekta. Iskustvo u radu ima također i na tržištima Srbije, Hrvatske, Makedonije, Katara i Engleske.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Integrisane digitalne komunikacije iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 13. novembra 2019. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

 Učešće na seminaru
 Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
 Materijal za pisanje
 Potvrdu o učešću na seminaru
 Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja seminara

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 20. novembar, 09-16h

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Reference

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: