Lean management

U današnje vrijeme, primjena Lean managementa u svijetu se gotovo i podrazumijeva, bilo da organizacije traže način kako smanjiti troškove u krizno vrijeme ili pokušavaju prevazići onu posljednju stepenicu koja ih dijeli od potpune izvrsnosti.

Lean management, zbog svoje univerzalnosti, može se primijeniti u skoro svim poslovnim djelatnostima, jer se zasniva na 5 temeljnih principa:

Vrijednost za kupca

Upravljanje tokom vrijednosti

Protočnost procesa

Povlačenje (“pull” sistem)

Težnja ka izvrsnošću eliminacijom svih vrsta gubitaka

Upravo prvi od temeljnih principa Lean managementa, identifikacija vrijednosti za kupca, poveo je širenje Lean filozofije i izvan okvira proizvodnje. Kupac, zajedno sa svojim potrebama, nalazi se u fokusu i današnjeg poimanja Lean managementa, s jednom razlikom – Lean je prerastao u filozofiju koja obuhvata cijeli lanac proizvodnje ili pružanja usluge, od narudžbe pa do isporuke proizvoda ili usluge krajnjem kupcu, uz kontinuiran rad na usavršavanju samog procesa isporuke. Ovakva dinamična filozofija Lean managementa prilagođena je i postala je primjenjiva u svim djelatnostima, a Lean dobija obilježje univerzalnosti.

Univerzalni Lean primjenjiv je doslovno svugdje: u proizvodnim preduzećima, zdravstvenim ustanovama, školstvu, vojnoj službi, javnoj upravi, uslužnim djelatnostima, finansijskim institucijama; velikim i malim preduzećima, gdje se značajnim uštedama postižu značajni rezultati.

Teme sminara:

Glas klijenta

Operativni model

Unaprjeđenje operativnog modela

Definisanje i mjerenje KPI

Promjena ponašanja učesnika u procesu

Kaizen

Na seminaru ćete saznati:

Polaznici će se upoznati sa Lean managementom i osnovnim principima na kojima je Lean filozofija zasnovana, a koji se mogu primjenjivati kako u proizvodnim tako i u uslužnim djelatnostima.

Seminar je namijenjen:

Direktorima, vlasnicima, menadžmentu i zaposlenicima koji se bave poslovnim procesima i upravljanjem kvalitetom.

Benefiti seminara:

Lean management seminar je namijenjen onima koji žele:

Usvojiti nova znanja i vještine iz područja Lean managementa

Ukloniti gubitke i zastoje iz procesa

Povećati produktivnost, kvalitet i motivaciju zaposlenika

Smanjiti troškove i na taj način povećati dobit

Motivisati zaposlenike na promjene kroz kontinuirano poboljšavanje procesa

Optimizirati utrošak resursa

Povećati  konkurentnost

Predavači

0 (2)

Damir Karamehmedović, dipl.ecc
Damir je većinu karijere proveo na rukovodećim pozicijama u finansijskom sektoru. Kao član Uprave Raiffeisen Banke zadužen za Operacije i IT direktno je bio odgovoran za upravljanje troškovima, odobravanje investicija i konačan profit. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti menadžmenta i IT-a. Tokom svoje bogate poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih usavršavanja iz oblasti finansija, strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima.

Untitled-1

Mr. sc. Safet Zečević
Safet profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Akademsko obrazovanje je stekao u Sjedinjenim Američkim Državama i Engleskoj. Trenutno je izvršni direktor u firmi Integrirani poslovni sistemi d.o.o. koja pruža usluge poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Lean management iznosi 395,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

 Učešće na seminaru

 Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi

 Materijal za pisanje

 Potvrdu o učešću na seminaru

 Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja seminara

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 06. septembar, 09-16h

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Reference

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: