fbpx

PRIJAVA NA SEMINAR 18. mart - SYS Company edukacijski centar Key Account Management (KAM) - Upravljanje ključnim kupcima

Key Account Management (KAM) – Upravljanje ključnim kupcima

Kako uspješno i profitabilno poslovati sa ključnim kupcima – izvrsnost kao imperativ uspjeha???

SEMINAR JE POPUNJEN!

U današnje vrijeme svaka ljudska djelatnost podrazumijeva odnos u kome jedna strana nešto prodaje, a druga strana je spremna da za to alocira određena finansijska sredstva da bi to kupila. Međutim, uvijek postoje “kupci” koji su značajniji od ostalih.

Navedeno pravilo ne važi samo u poslovnim odnosima koji su zasnovani na ostvarivanju profita, kao najvažnijem indikatoru uspješnosti poslovanja, nego i u nevladinom sektoru gdje postoje donatori koji su značajniji od drugih. Uspješnost rada nevladine organizacije zavisi od kvaliteta i uspješnosti prezentacije određenog projekta koji se nudi donatorima da ga finansiraju.

Uspješno poslovanje sa ključnim kupcima predstavlja ključ poslovanja svake kompanije, a dugoročno i opstanka iste.

U današnje vrijeme, “klatno moći“ je u najvećem broju slučajeva na strani ključnih kupaca. Što su prihodi koje kompanija na osnovu njih ostvaruje veći, to je teže sa njima poslovati. Da bi zaštitile svoj profit kompanije moraju usvojiti sofisticirana znanja i vještine u upravljanju svojim poslovanjem, ostvariti profitabilan način upravljanja ključnim kupcima i osigurati postizanje dugoročnih poslovnih ciljeva.

Zbog svega ranije navedenog nameće se zaključak da je upravljanje ključnim kupcima (Key Account Management) jedan od najvažnijih procesa u poslovanju jedne uspješne kompanije. Prema različitim istraživanjima upravo su ključni kupci oni koji donose većinu prihoda, a najčešće i profita, u kompanijama koje posluju sa njima, bez obzira u kojoj industriji se radi.

Da bi se sa ključnim kupcima što uspješnije poslovalo potrebno je da kompanija posjeduje adekvatan nivo znanja i vještina u upravljanju procesom poslovanja sa ključnim kupcima. Samim tim, kompanije moraju ulagati u obrazovanje svojih zaposlenih, a sve u svrhu ispunjavanja ciljeva koje su postavile pred sebe i svoje zaposlene. Upravljanje (poslovanje) sa ključnim kupcima između ostalog iziskuje dobre komunikacijske vještine, odlično znanje u planiranju prodaje, vještine i iskustvo u vođenju odnosa s klijentima i još mnogo drugih znanja i vještina.

Pohađanjem našeg seminara imate priliku da steknete potrebne vještine koje su vam neophodne za svakodnevno poslovanje sa ključnim kupcima poput:

Kako odabrati ključne kupce (koje pokazatelje koristiti kod klasifikacije kupaca);

Kako planirati i efikasno realizirati svakodnevno poslovanje sa ključnim kupcima (Key Account Management);

Kako izgraditi odlične odnose s vašim ključnim kupcima;

Kako usavršiti poslovnu komunikaciju sa ključnim kupcima;

Kako graditi bazu ključnih kupaca.

Seminar je zasnovan na interakciji predavača i polaznika na način da u svakom trenutku je poželjno da polaznici imaju aktivnu ulogu i postavljaju pitanja, te pokreću raspravu o pitanjima vezanim za ovu temu. Predavač će ponuditi svoje odgovore na postavljena pitanja, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju polaznici dobivaju naknadno u pismenoj formi.

Teme seminara:

Prodajni proces kao završna faza u procesu razmjene (generički pristup);

Izvrsnost kao imperativ uspjeha;

Osnovna podjela kupaca;

Ko su ključni kupci?;

Podjela kupaca u odnosu na njihov potencijal (kategorizacija kupaca);

 Upravljanje ključnim kupcima (KAM);

 Ključni kupaci vs.transakcijski kupaci;

 Faze u procesu poslovanja sa ključnim kupcima;

 Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca;

 Kreiranje portfolija ključnih kupaca;

 Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima;

 Primjeri iz prakse I razmjena iskustava učesnika trening – kursa.

Cilj seminara:

Cilj seminar je kroz interaktivni pristup ponuditi odgovore na poslovne probleme sa kojima se susrećete u svakodnevnom poslovanju i prenijeti različita iskustva i znanja vrhunskih stručnjaka

Seminar je namijenjen:

Seminar je namijenjen vlasnicima i menadžmentu kompanija, specijalistima u prodajnom kontrolingu, prodajnim analitičarima, menadžerima ključnih kupaca te direktorima ili voditeljima prodaje, zaposlenicima kompanije koji sarađuju sa ključnim kupcima i ostalim zaposlenicima kompanije koji žele usvojiti vještine upravljanja ključnim kupcima.

Predavači

sejo

dr. sc. Sead Bašić

Rođen u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet, gdje i diplomira. Magistarski studij kreiran od strane Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i University of Turin, Faculty for business conducting (Scuola di Amministrazione Aziendale) uspješno završava i stječe dualnu diplomu Magistra ekonomskih nauka iz oblasti poslovnog upravljanja i European Master of Business Administration (MBA). Nakon toga se upisuje na doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiranog u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze pod nazivom “Primjena koncepta upravljanja ključnim kupcima u zemljama u tranziciji – teorijski i empirijski aspekti”.

U toku dosadašnjeg profesionalnog angažmana dr. Bašić je stekao praktična znanja iz različitih oblasti ekonomije. Od marta 1996. godine počinje svoju profesionalnu karijeru i do danas je radio u nekoliko različitih kompanija uključujući i nekoliko svjetski renomiranih kompanija kao što su Unilever, Heineken i Henkel, te domaćih kompanija kao što su ASA PVA, ASA PSS i Prevent BH na pozicijama country manager, direktor preduzeća ili direktor robnih marki, obavljajući odgovarajuće poslove i zadatke. Tokom svoje dosadašnje profesionalne karijere je pohađao veliki broj treninga koji su organizirani unutar kompanija u kojima je u tom trenutku radio. Trenutno je zaposlen na poziciji direktora za razvoj preduzeća TABS d.o.o. Sarajevo. Osim toga, Sead je napisao više članaka i uvodnika za različite stručne časopise te je više puta gostovao kao gost predavačna različitim predmetima dodiplomskog i postdiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu iz oblasti menadžmenta, marketinga ili prodaje.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Upravljanje ključnim kupcima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 27. januara 2019. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

 Učešće na seminaru
 Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
 Materijal za pisanje
 Potvrdu o učešću na seminaru
 Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja seminara

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 06. februara, 10-17h

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Reference

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: