fbpx
Kontroling u ljudskim potencijalima
Slider

Kontroling u ljudskim potencijalima

Kontroling u ljudskim potencijalima je mnogo više od izvještavanja o troškovima uposlenika.

Datum održavanja: Četvrtak, 18.03.2021.

Seminar je ograničen na 14 učesnika!

Harvard Business School je proteklih godina proveo izuzetno zanimljivu studiju koja je pokazala da su organizacije bez kulture i procesa upravljanja radnim učinkom povećale svoj neto prihod za samo 1% tokom posmatranog perioda. S druge strane, organizacije koje su imale uspostavljen proces upravljanja radnim učinkom bilježile su rast neto prihoda od 756% u istom vremenskom periodu. Studija je također pokazala da menadžeri troše 13% svog vremena na vođenje loših performera i 14% svog vremena na pokušaje ispravljanja njihovih grešaka. To je ekvivalent od 34 dana,  koja u toku jedne godine posvetite pokušaju ublažavanja negativnih efekata loših performansi Vaših uposlenika.

Top performeri u prosjeku čine samo 5% radne snage u Vašoj firmi – ali proizvedu 26% učinka. Znate li da Vas njihov gubitak može koštati i do 3,5 puta više nego što je ukupna plata zaposlenika danas?

Jasno je da je Controlling u HR-u „must-have“ zato što omogućava transparentno praćenje veze između efikasnosti sistema upravljanja ljudskim resursima, finansijskih rezultata firme i njene ukupne produktivnosti.

Da li u ovom trenutku znate imenovati svakog top performera u Vašoj firmi? Da li znate kako izračunati ko su oni? One koje do ovog trenutka niste identificirali, već ih gubite!

Ako znate, onda ovaj seminar nije za Vas.

Teme seminara:

Osnovni pojmovi Controlling-a i HR-a
Definisanje strateških ciljeva i strateških tema
Talent Management
Postavljanje i mjerenje ključnih pokazatelja učinaka – KPI-ova
Način postavljanja ciljeva – Balanced Scorecard
Management by objectives – MBO
Organizacijski razvoj i rad HR-a kroz upotrebu KPI-ova

Metode rada:

Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe te razmjenom iskustva s ostalim polaznicima i predavačem.

Cilj seminara:

Razumijevanje međuovisnosti sistema HR-a, finansijskih rezultata firme i njene ukupne produktivnosti te sticanje osnovnih Controlling znanja i alata za podršku procesu Talent Managementa u organizaciji.

Seminar je namijenjen:

Voditeljima timova i odjela, profesionalcima i specijalistima u oblastima upravljanja Ljudskim resursima, Finansijama i Controlling-u.

Predavač

dragana

Dragana Mujanović

Dragana se bavi Controlling-om više od 12 godina. Ima deceniju radnog iskustva na poziciji menadžera odjela Računovodstva, Finansija, Controllinga, te menadžera odjela Razvoja ljudskih resursa u firmi dm drogerie markt d.o.o. Sarajevo. Radila je i kao menadžer odjela Finansija i Controllinga u firmi Orbico d.o.o. Sarajevo. Kroz svoju vrlo uspješnu karijeru bila je predavač i govornik na mnogobrojnim lokalnim i regionalnim konferencijama poput DRIVE konferencije, CEO Akademije, The SDG Business Conference (UN), međunarodnih Controlling konferencija itd. Svoja predavanja koncipira jednostavno i lako razumljivo.

Završila je Ekonomski fakultet u Sarajevu, a dodatno akademsko usavršavanje iz oblasti Controlling-a stekla je kroz međunarodno priznati certificirani Controlling Advanced Program (Horváth Akademie, Njemačka). Pohađala je i veliki broj cijenjenih edukacija poput Sandler Sales Training-a, SAP FICO, Projektnog i Procesnog menadžmenta, kako bi mogla dodatno unaprijediti procese u poslovanju.

Članica je prestižnog udruženja Internationaler Controller Verein (ICV), najstarijeg i najpriznatijeg udruženja za Controlling u Europi. Unutar ICV udruženja dobila je čast da vrši ulogu Voditelja Međunarodne Radne grupe za Controlling, koju čini top 20 EU stručnjaka iz oblasti Controllinga.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Kontroling u ljudskim potencijalima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 10. marta iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

Učešće na seminaru
Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
Materijal za pisanje
Potvrdu o učešću na seminaru
Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja:

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 18. mart, 10-16h

Seminar možete pohađati i online uživo, iz vlastitog doma ili ureda!

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Reference

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.