fbpx
Novi pristup prodaji
Slider

Seminar: Novi pristup prodaji

Datum održavanja: Četvrtak, 08.10.2020.

Seminar je ograničen na 15 učesnika!

Uspješna prodaja važna je za uspjeh u bilo kom poslu. Ukoliko ćete raditi kao mladi asistent na prodaji preko interneta ili kao rukovodilac tima prodaje, postizanje najboljih rezultata određuje ne samo vaše znanje o sopstvenom proizvodu/usluzi već i razumijevanje klijenata i sposobnost komunikacije kojom se postiže cilj.

Uspješna prodaja obuhvata svaki aspekt procesa prodaje, pruža savjete o zauzimanju pravilnog odnosa i stava prema prodaji, samoorganizovanje, razumijevanje potreba kupaca i rad sa njima, kao i izgradnja osnovnih vještina prezentacije, pregovaranja i timskog rada.

Savremena prodaja svoje aktivnosti bazira na osnovu rezultata naučnog istraživanja tržišta, kompletnog oblikovanja sistema ponude proizvoda ili usluga, uspostavljanja kontakta i komunikacije sa kupcima na dugoročnoj osnovi i drugim aktivnostima u smislu izgrađivanja stabilne pozicije na tržištu.

Promjene na tržištu utjecale su na preokret u procesu prodaje, kako u načinu poslovanja menadžera prodaje, tako i prodavača. Rast konkurencije pojačao je uticaj globalizacije tržišta, skratio životni ciklus proizvoda i stvorio nejasne granice u razvoju informacionih i komunikacionih tehnologija, a samim rim i porast u indirektnoj konkurenciji u svim sferama biznisa.

Sve ove promjene utjecale su na stvaranje novog pristupa upravljanja procesom prodaje, a koji se ogleda u poslovanju sa manjim brojem dobavljača, povećana očekivanja u odgovoru i uvećanu moć potrošača. Prodajni proces je usvojio relacioni koncept prodaje – upravljanje odnosom sa kupcima, prodaju u timovima, globalno upravljanje ključnim klijentima, prodaja unutar kompanije i stavljanje fokusa na produktivnost.

Na seminaru koji za Vas organizuje SYS Company, a kroz koji će vas voditi vrhunski komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom Jasmin Kukuljac.

Teme seminara:

Zašto je dobro razumijevanje potreba osnova dobre ponude? – Važnost otkrivanja kupovnih motiva.
Zašto je neophodna dobra priprema za prodajni razgovor? – Organizacija potencijala.
Kako napraviti vrhunski prodajni razgovor?
Šta je to aktivno slušanje i zašto većina ima problem s tim? – Tehnike i važnost aktivnog slušanja.
Kako prezentirati proizvod u skladu sa klijentovim prioritetima?
Zašto je završetak jedne najbolje mjesto za početak druge prodaje? – Cross & up selling.
Zašto je komunikacija vrlina najuspješnih prodavača? – Samo ljudima je dan dar govora.
Kako slušati i što postižemo pravim pitanjima? – Koja su to pitanja?
Šta moramo znati i kako komunicirati s različitim ljudima?
Kako izgrađujemo pobjednički tim saradnika?
Da li je prodaja komunikacija ili manipulacija?
Koje su tehnike obrane pred manipulacijom?
Kako motivirati sebe i svoj tim saradnika?

Po završetku seminara polaznici će znati:

Planirati pozive za zakazivanje prodajnih sastanaka s jasnim ciljevima i strategijom
Izgraditi odnos s kupcem i predstaviti mu istinsku vrijednost proizvoda i usluge
Odrediti, osim očitih i prikrivene potrebe klijenta tako povećati mogućnosti za prodaju
Razumjeti važnost različite percepcije kupca prema nama
Poznavati svaku fazu procesa kupovanja, prepoznati ih i razumjeti svoju ulogu kao prodavača u tom procesu
Predstaviti kupcima rješenja i preporučiti odgovarajuće rješenje koje odgovara njihovim ciljevima, problemima i potrebama
Na odgovarajući način odgovoriti na kupčevo nerazumijevanje, sumnjičavost i zabrinutost
Koristiti vrijednost da bi se svladali prigovori na cijenu i zahtjevi za popustima
Razumjeti važnost obilježja i usluge, te njihovih koristi prilikom zaključivanja
Učinkovito zaključiti prodaju
Biti cijenjen od kupaca kao stručnjak i savjetnik koji rješava njihove probleme i pridodaje vrijednost njihovom kupoprodajnom odnosu

Ciljna skupina polaznika:

Seminar je namijenjen prodavačima, prodajnim predstavnicima, savjetnicima prodaje, prodajnim menadžerima, svima koji sudjeluju u prodajnom procesu u B2C ili B2B prodaji. Ovaj program pružit će snažnu potporu prodajnom osoblju kako bi temeljem kupčevih potreba pronašli pravo rješenje i zadovoljili ga.

Predavač:

jasmin

Jasmin Kukuljac

Iskusni komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom koji je radno iskustvo sticao kao KAM, a kasnije i direktor u Direktora Nestle Adriatic BH, izvršni direktor u Markur/Vienna Osiguranje i na kraju kao komercijalni direktor i član uprave u Orbico akademiji.

Jamin posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Njegove vještine uključujuju procese od pregovora, akvizicija, razvoja principala, poslovnih partnera do nadgledanja svakodnevnog poslovanja, sa visokom sposobnošću vođenja komercijalnih timova u cilju rasta P&L performansi i povećanja prihoda.

Kroz upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda.  Sa velikim procentom uspjeha akvizira je nove brandove i principale za teritoriju SEE.

Kroz svoju dugogodišnju karijeru bio je učesnik konferencija FMCG, Lidership konferencije, AC Nielsen, Non stop sales i mnoge druge kao predavač, panelista i ekspert, a trenutno je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu i BURCH univerzitetu.

Kroz svoje bogato radno iskustvo naš predavač također je radio: Treninge za uposlenike iz 21 zemlje koji obnašaju razne funkcije od KAM, Brand Managera, Finansijskih kontrolora, Team lidera, Komercijalnih Direktora, GM-ova, bio lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner managementa te motivacije, upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda te sa velikim procentom uspjeha akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE.

Cijena:

Kotizacija za učešće na seminaru Novi pristup prodaji iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 01. oktobra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

 Učešće na seminaru
 Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
 Materijal za pisanje
 Potvrdu o učešću na seminaru
 Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja seminara

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 08. oktobar, 10-16h

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika:

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Reference:

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: