Microsoft 365 Business uključuje sve što i Office 365 Business Premium i nudi dodatnu sigurnost u upravljanju svim uređajima kako bi vam pomogao u zaštiti vaših podataka na svim vašim uređajima.
U julu 2017. godine Microsoft je predstavio svoj Microsoft 365 proizvod koji objedinjuje više proizvoda u jednom rješenju. Pa koja je razlika između Microsofta 365 i Officea 365 i koji je pravi proizvod za vaše poslovanje?
Office 365 je rješenje najbolje u svojoj klasi za produktivnost, daje vam aplikacije i usluge koje će pomoći vašim zaposlenima da više učine i bolje sarađuju. Microsoft 365 uključuje iste aplikacije i usluge kao što Office 365 plus nudi dodatne mogućnosti koje vam pružaju sigurnost, pomažući u očuvanju podataka vaše kompanije na svim uređajima i mogućnosti daljinskog uklanjanja tih podataka na privatnim uređajima vaših zaposlenih, ukoliko je to neophodno.
Office 365 možete osmisliti kao početnu tačku koja vas stavlja na put do Microsofta 365 koji vam pomaže u rješavanju naprednih zahtjeva za sigurnost i usklađenost.
Usporedba Officea 365 i Microsofta 365
Office 365 Business Premium $12,50 USD/korisnik/mo. |
Microsoft 365 Business $20 USD/korisnik/mo. |
|
Uređaji po licenci | 5 PC-jeva ili Macova, 5 tableta & 5 mobilnih uređaja | 5 PC-jeva ili Macova, 5 tableta & 5 mobilnih uređaja |
Aplikacije za produktivnost | ||
Word, Excel, PowerPoint, OneNote & Outlook
Publisher & Access (samo PC) Officeove aplikacije za iOS i Android uređaje Automatsko ažuriranje |
• | • |
• | • | |
• | • | |
• | • | |
Poslovne aplikacije | ||
Upravitelj odnosa sa klijentom ugrađen u Outlook
Samouslužno internetsko raspoređivanje kupaca Stvaranje automatiziranih tokova rada pomoću programa Microsoft Flow |
• | • |
• | • | |
• | • | |
Usluge saradnje | ||
Online sastanci w/dijeljenje zaslona, audio i HD videoKolaboracija: timski rad sa Microsoftovim timovima (Teams)
Upravljanje zadacima za timove uz pomoć Microsoft Plannera Adresa e-pošte poslovne klase, kalendar i kontakti |
• | • |
• | • | |
• | • | |
• | • | |
Pohrana dokumenata | ||
Verzija i istorija dokumenta iz Office aplikacija | • | • |
Pohrana i dijeljenje datoteka sa 1TB po korisniku
Sinhroniziranje dokumenata i vanmrežna sinhronizacija (offline sync) |
• | • |
• | • | |
Upravljanje uređajem | ||
Sigurno upravljanje podacima na Windows, macOS, iOS, & Android
Samouslužna implementacija PC-ja sa Windows autopilot uslugom |
• | |
• | ||
Pojednostavljene kontrole za upravljanje PC-jevima sa Windows 10 Pro | • | |
Napredne sigurnosne karakteristike | ||
Pomaže u zaštiti vašeg poslovanja od zlonamjernog softvera | • | |
Pravila zaštite informacija pomažu u kontroli i upravljanju pristupom podacima | • | |
Kontrole za zaštitu podataka kompanije na personalnim mobilnim uređajima | • | |
Očuvanje, usklađenost i mogućnosti arhiviranja w/kontinuirana sigurnosna kopija | • | |
Podrška | ||
24×7 web i telefonska podrška uključena | • | • |
Implementacijska podrška uz kupovinu 50+ korisnika putem Fastracka
99,9% dostupnost svih servisa osigurana 24×7 |
• | • |
• | • |
Pretplata na Microsoft 365 Business uključuje:
Aplikacije
Nabavite Office aplikacije (Word, Excel, Outlook, PowerPoint i OneNote) instalirane na računarima, Macovima, tabletima mobilnim uređajima
E-pošta i kalendar
Korištenje prvoklasne e-pošte kroz doživljaj programa Outlook kojem možete pristupiti putem desktop aplikacije i web-preglednika.
Pohrana i dijeljenje datoteka
Upravljajte datotekama s bilo kojeg mjesta sa 1TB podatkovnog prostora .
Kontrole zaštite podataka
Zaštitite svoje poslovne podatke i na uređajima koji nisu u vašem vlasništvu
Zaštita od cyber prijetnji
Zaštita od nesigurnih priloga, sumnjivih veza i drugog zlonamjernog softvera
Administracija i uvođenje
Upravljajte novim PC-jevima i uređajima brže i jednostavnije nego ikad.
Pouzdanost i podrška
Uključena 99,9% dostupnost i 24×7 online tehnička podrška