fbpx
Napredne vještine prodaje i pregovaranja
Slider

Seminar: Napredne vještine prodaje i pregovaranja

Datum održavanja: Srijeda, 02.09.2020.

Seminar je ograničen na 15 učesnika!

Sposobnosti za prodaju i pregovaranje s klijentima potrebno je kontinuirano razvijati radi uspješnog i dugoročnog održavanja odnosa. Na ovom praktičnom seminaru polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Kako upravljati ustupcima, kada ih dati, a kada primiti? Kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos?

Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo s teškim i agresivnim klijentima. 
 
Naučit ćete analizirati motive kupaca, kako pregovarati, a ne pogađati se. Moći ćete odrediti vlastitu strategiju i taktiku, kao i sagledati stavove druge strane. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako smanjiti otpor.

Na seminaru koji za Vas organizuje SYS Company, a kroz koji će vas voditi vrhunski komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom Jasmin Kukuljac.

Teme seminara:

Šta su pregovori (definicija)?
4 koraka procesa pregovora!
Priprema!
Slučaj (case)!
Igranje uloga (role play)
Psihološki alati
Vrijednosna matrica!
Zatvaranje ugovora!

Po završetku seminara polaznici će znati:

Kako pregovorima dobiti najbolji mogući ishod za vaš posao?
Kako imati zadovoljne klijente koji su sretni što posluju s vama i žele nastaviti to poslovanje?
Kako dobiti reputaciju tvrdog pregovarača, ali vrijednog poštovanja.
Kako procijeniti svoje pregovaračke kompetencije? Kako razumjeti principe pregovaranja?
Kako razumjeti važnost i dobrobit uspješnog pregovaranja?
Kako pregovarati u jednostavnim situacijama?

Ciljna skupina polaznika:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih kompanija, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati usješniji prodavači.

Predavač:

jasmin

Jasmin Kukuljac

Iskusni komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom koji je radno iskustvo sticao kao KAM, a kasnije i direktor u Direktora Nestle Adriatic BH, izvršni direktor u Markur/Vienna Osiguranje i na kraju kao komercijalni direktor i član uprave u Orbico akademiji.

Jamin posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Njegove vještine uključujuju procese od pregovora, akvizicija, razvoja principala, poslovnih partnera do nadgledanja svakodnevnog poslovanja, sa visokom sposobnošću vođenja komercijalnih timova u cilju rasta P&L performansi i povećanja prihoda.

Kroz upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda.  Sa velikim procentom uspjeha akvizira je nove brandove i principale za teritoriju SEE.

Kroz svoju dugogodišnju karijeru bio je učesnik konferencija FMCG, Lidership konferencije, AC Nielsen, Non stop sales i mnoge druge kao predavač, panelista i ekspert, a trenutno je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu i BURCH univerzitetu.

Kroz svoje bogato radno iskustvo naš predavač također je radio: Treninge za uposlenike iz 21 zemlje koji obnašaju razne funkcije od KAM, Brand Managera, Finansijskih kontrolora, Team lidera, Komercijalnih Direktora, GM-ova, bio lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner managementa te motivacije, upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda te sa velikim procentom uspjeha akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE.

Cijena:

Kotizacija za učešće na seminaru Napredne vještine prodaje i pregovaranja iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 27. avgusta iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

 Učešće na seminaru
 Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
 Materijal za pisanje
 Potvrdu o učešću na seminaru
 Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja seminara

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 02. septembar, 10-16h

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika:

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Reference:

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: