Project Manager u novim okolnostima: prilika ili prijetnja

Datum održavanja: Četvrtak, 14.05.2020.

Webinar je ograničen na 20 učesnika!

Waterfall pristup u upravljanju projektima je sve do nekoliko godina unazad bio najrašireniji pristup u razvoju novih IT rješenja. Ovaj pristup se bazira na sam projekat i za upravljanje istim je bio potreban Project Manager s vrlo izraženim sposobnostima planiranja i nadgledanja. Mnoge svjetske organizacije certificiraju baš ovakav tip voditelja projekta.

Ubrzane promjene na tržištu, kao i dnevne promjene promjene rješenja, u fokus su postavili sasvim novi način upravljanja i realizacije projekata. DevOps i Agilni način vođenja projekata definiraju sasvim novi pristup, a projekt kao takav više ne postoji.

Sve fokusira na proizvod.

Rezultat ovoga može biti dvojak:

Agilno i DevOps donose kraj Project Managerima,

U Agilnom i DevOpsu upravljanju projektima, Project Manager je važniji nego ikad.

Ni jedna od ovih izjava nije tačna i obje su tačne. Naime, Project Manager kakav je do sada postojao odlazi u historiju. Međutim, transformacija iz tradicionalnog u Agilno i DevOps zahtijeva iskustvo, znanje i moć upravljanja, ali na sasvim drugi način. To znači da je potreban i novi tip Managera kako bi se pravilno uveli i primijenili DevOps i Agilno!

Kroz seminar će vas voditi Nenad Trajkovski, stručnjak za agilnu transformaciju kompanija.

Teme webinara:

Uvod u radionicu;

Što je i ko je u stvarnosti – Project Manager;

Što je framework;

Što je metodologija;

Principi waterfall metodologije;

Project Manager u waterfall metodologiji;

Agilni principi;

Project Manager u agilnim metodologijama;

Management i manageri u agilnom pristupu i waterfall pristupu;

Procesne grupe u waterfall metodologiji;

Scrum procesni model;

Role;

Ceremonije;

Artefakti;

Što je DevOps?;

Zašto Devops?;

DevOps prinicipi;

DevOps i ostali okviri (Frameworks);

DevOps kultura;

DevOps i organizacijsko okruženje;

DevOps prakse;

DevOps i Automacija;

Usvajanje DevOps kulture;

Transformacija Project Managera u agilnom i DevOps okruženju.

Po završetku webinara, polaznici će znati:

Razlikovati različite pristupe projektu;

Kako pristupiti Proizvodu, a ne projektu;

Kako pravilno uvesti agilne metodologije i DevOps;

Kako voditi razvoj proizvoda od njegove ideje do povlačenja s tržišta;

Koja su mu predznanja potrebna da bi izvršio transformaciju sa standardnog u novi oblik načina vođenja;

Kako pravilno upravljati timovima;

Kako na novi način planirati razvoj i napredak u IT-u;

Koje tehnike koristiti kako bi zaboravio i napustio stare, a prihvatio nove načine upravljanja.

Webinar je namijenjen:

Svima onima koji su uključeni u upravljanje projektima, a posebno voditeljima projekata. Također je namijenjen i svima koji koriste waterfall metodologije kako bi stekli znanja o promjenama koje moraju napraviti, kako bi usvojili Agilno i DevOps.

Predavač

Trajkovski

Nenad Trajkovski radi kao samostalni konsultant. Glavna područja su mu: Upravljanje projektima, konsolidacija i uvođenje projektnih procesa u kompanije, uvođenje i kontrola Agilnog razvoja i PMO-a. Redovni je predavač ne domaćim i inostranim IT konferencijama. Više od teoretskog znanja, a koje potvrđuju njegovi brojni certifikati, polaznicima znači njegovo dugogodišnje iskustvo (30+ godina) u upravljanju različitim vrstama programa i projekata te uspostava i rad ureda za upravljanje projektima – PMO. Između ostalog, Nenad je voditelj složenih IT projekata te trener za vođenje projekata, upravljanje metodologijama i MS PROJECT. Redovni je predavač na Microsoft WINDAYS, Network i Thrive konferencijama. U proteklih 5 godina nalazi se među prvih 5 predavača po ocjenama publike. Posjeduje PMP (Project Management Professional), RMP (Risk Management Professional), ACP (Agile Certified Practitioner) i PSM-I (Professional Scrum master), MCP – Microsoft Certified Professional, MCT – Microsoft Certified Trainer, MCTS – Microsoft Certified Technical Specialist i MVP Microsoft Most Valuable Professional for MS PROJECT certifikate. Vlasnik je konsultantske kompanije NT Consulting.

Cijena

Kotizacija za učešće na webinaru Project Manager u novim okolnostima: prilika ili prijetnja iznosi 195,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 155,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 125,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

Učešće na webinaru putem Microsoft Teamsa
Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi
Potvrdu o učešću na seminaru

Vrijeme održavanja webinara

Vrijeme: 14. maj, 10-16h

Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Reference

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: