fbpx

PRIJAVA NA WEBINAR 16. april - Webinar Scrum u praksi

Scrum u praksi

Scrum je najrašireniji „framework“ u agilnom razvoju. Brojne knjige su na tu temu napisane, a na internetu je moguće naći mnogo kurseva, webinara i članaka. Ako ste probali raditi po Scrumu, vjerojatno ste uvidjeli da za njega vrijedi stara izreka koja kaže: „U teoriji su teorija i praksa isti, a u praksi nisu“. Scrum ima jako puno zamki i prepreka, pa nije uzalud rečeno da je on “Easy to understand and hard to master“.

Vrlo često kompanije zaključe kako Scrum nije za njih, da ga je nemoguće primijeniti i jednostavno odustanu. Ovim webinarom ćemo pokušati razbiti sve zablude i fame o Scrumu i pokazati kako on zaista može efikasno funkcionisati u uslovima koji nisu idealni.

Kroz webinar će vas voditi Nenad Trajkovski, stručnjak za Scrum. Nenad Trajkovski je svoje znanje stekao u praksi uvodeći Scurm u mnogo kompanija, od najmanjih do onih najvećih. Kroz primjere iz prakse će se obraditi teme kao što su:

Koji su preduslovi da bi uopšte mogli razmišljati da uvedete Scrum u svoju kompaniju;

Zamke prilikom uvođenja Scruma;

Kako pravilno definisati role u Scrumu i odabrati prave ljude za te role;

Što zapravo radi koja rola?;

Kako odabrati timove koji će raditi na Scrumu;

Kako ugovoriti Scrum „projekt“, kako ga naplatiti i kako ga pratiti:

Treba li Project Manager na Scrumu?;

Kako pravilno odrediti prioritete i projekte na kojima će se provesti agilna transformacija prije nego transformacije cijele kompanije;

Kako izabrati pravilnu metodu za transformaciju na agilni razvoj;

Što kad ne ide kako treba?

Razgovarat ćemo o svim problemima koje vi susrećete u svakodnevnom radu sa Scrumom i kroz brojne primjere iz prakse odgovoriti na pitanja i raščistiti zablude koje postoje.

Teme webinara:

Što je Framework, a što Metodologija i koje su razlike;

Što je agilni pristup;

Agilni manifest;

Agilni principi;

Management i manageri u agilnom pristupu;

Scrum procesni model;

Role:

Product Owner;

Scrum Master;

Timovi;

Ceremonije:

Sprint planning meeting;

Sprint review meeting;

Sprint retrospective meeting;

Daily Scrum meeting;

Backlog Refinement;

Artifakti:

Product Backlog;

Sprint Backlog;

Burndown Charts;

Agile planning: Releases, Iteration, Daily;

Story points i kako ih koristiti;

Planning poker;

Kako implementirati Scrum u 10 koraka;

Po završetku webinara, polaznici će znati:

Definirati strategiju uvođenje Scruma u svoje radno okruženje;

Definirati „User Story“;

Kreirati „Product Backlog“;

Pravilno odrediti prioritet „User Storya“ u „Product Backlogu“;

Pravilno procijeniti veličinu svakog „User Storya“ prema kompleksnosti;

Pravilno održati „Sprint planning meeting“;

Definirati zadatke vezane za User Story;

Procijeniti vremensko trajanje svakog zadatka;

Definirati „Sprint Backlog“;

Pravilno održati dnevni sastanak poštujući ograničenja;

Pravilno ažurirati i pratiti „Burndown Chart“;

Pravilno odrediti koji je zadatak i „User Story“ završen, a koji nije i obrazložiti zašto te napraviti replaniranje;

Pravilno održati „Sprint Review meeting“;

Prilagoditi način rada prema prethodnim Sprintevima i usuglasiti ih sa Scrum masterom;

Kako postati dobar Product Owner;

Kako postati dobar Scrum Master;

Kako učiniti tim efikasnim;

Kako rješavati probleme u hodu;

Webinar je namijenjen:

Webinar je namijenjen svim managerima, product ownerima, scrum masterima, članovima tima koji žele saznati što treba učiniti da bi Scrum zaista funkcionirao, te osobama koje žele raditi ili rade po Scrumu, a žele naučiti kako pravodobno prepoznati i prevazići probleme Namijenjen je osobama s i bez iskustva, te ljudima koji rade u:

Managementu;

Nabavi;

Prodaji;

Marketingu;

Proizvodnji;

Finansijama;

IT-u.

Predavač

Trajkovski

Nenad Trajkovski radi kao samostalni konsultant. Glavna područja su mu: Upravljanje projektima, konsolidacija i uvođenje projektnih procesa u kompanije, uvođenje i kontrola Agilnog razvoja i PMO-a. Redovni je predavač ne domaćim i inostranim IT konferencijama. Više od teoretskog znanja, a koje potvrđuju njegovi brojni certifikati, polaznicima znači njegovo dugogodišnje iskustvo (30+ godina) u upravljanju različitim vrstama programa i projekata te uspostava i rad ureda za upravljanje projektima – PMO. Između ostalog, Nenad je voditelj složenih IT projekata te trener za vođenje projekata, upravljanje metodologijama i MS PROJECT. Redovni je predavač na Microsoft WINDAYS, Network i Thrive konferencijama. U proteklih 5 godina nalazi se među prvih 5 predavača po ocjenama publike. Posjeduje PMP (Project Management Professional), RMP (Risk Management Professional), ACP (Agile Certified Practitioner) i PSM-I (Professional Scrum master), MCP – Microsoft Certified Professional, MCT – Microsoft Certified Trainer, MCTS – Microsoft Certified Technical Specialist i MVP Microsoft Most Valuable Professional for MS PROJECT certifikate. Vlasnik je konsultantske kompanije NT Consulting.

Cijena

Kotizacija za učešće na webinaru Scrum u praksi iznosi 195,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 155,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 125,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

Učešće na webinaru putem Microsoft Teamsa
Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi
Potvrdu o učešću na seminaru

Vrijeme održavanja webinara

Vrijeme: 16. april, 10-16h

Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Reference

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: