fbpx
Upravljanje poslovnim projektima u praksi
Slider

Upravljanje poslovnim projektima u praksi

Istraživanja KPMG-a, jedne od vodećih svjetskih konsultantskih firmi, otkrivaju da se 70% projekata ne završava na vrijeme, u okviru planiranog budžeta i ne isporuči planirane rezultate.

Datum održavanja: Pon – Uto, 29.-30.06.2020.

Radionica je ograničena na 20 učesnika!

Važnost efikasnog upravljanja poslovnim promjenama, neovisno o pojavi COVID-19 virusa, se iz dana u dan povećava. U modernom poslovanju projekt menadžment predstavlja osnov za kontrolisano upravljanje promjenama.

Upravljenje projektima predstavlja vještinu koju moraju savladati ne samo direktori, menadžeri, rukovodioci nego i svaki zaposlenik koji želi uzeti aktivnu ulogu u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. 

Upravljnje projektima je postao ključni faktor uspješnosti kako organizacija tako i zaposlenika. Organizacije uspješne u realizaciji projekata su pronašle odgovarajući recept za integraciju svih faktora projektnog menadžmenta koje se ogladaju u primjeni odgovarajuće metodologije, projektnih alata i zaposlenika koji su edukovani i posjeduju teoretska predznanja u vođenju projekata.

Od trenera koji su upravljali projektima vrijednim više miliona saznajte dodatne savjete i trikove koji vam mogu pomoći u svakodnevnom radu. Tokom treninga polaznici će kroz praktičan rad proći kroz sve faze upravljanja projektima sa primjerima iz različitih industrija. Dobit ćete priliku direktno komunicirati sa trenerima i diskutovati realne situacije s kojima se susrećete u radu.

Projekt menadžment nudi efikasna rješenja u slučajevima kada:

Projekti se ne završavaju na vrijeme;

Ne postoji odgovarajuća organizaciona struktura koja omogućava brzo i efikasno uvođenje novih proizvoda, usluga, softvera i infrastrukture;

Uvođenje novih proizvoda i usluga troši previše resursa;ž

Usklađenost projektnih rezultata sa strateškim, finansijskim i operativnim ciljevima nije zadovoljavajuća;

Raspodjela resursa po projektima nije transparentna;

Članovi projektnog tima često kasne ili ne isporučuju dovoljno kvalitetne projektne rezultate;

Nema kvalitetnih izvještaja o vremenskom i finansijskom statusu projekata;

Teme:

Uspješno iniciranje projekata;

Planiranje i upravljanje resursima;

Planiranje i upravljanje vremenom;

Planiranje i upravljanje budžetom;

Upravljanje timom, komunikacijom, rizicima;

Kontrola i monitoring projekta;

Zatvaranje projekta;

Održivost projekta.

Učesnici će teoretski i praktično savladati svaki korak projektne metodologije, te će Vaša organizacija biti spremna primjeniti integrirani pristup koristeći metodologiju i alate za upravljanje projektima. Kroz praktične primjere ćete saznati kako da na najefikasniji način isplanirate i realizujete projekat u realnim okolnostima.

Kome je radionica namjenjena:

Radionica je namijenjen višem i srednjem menadžmentu, zaposlenicima koji direktno učestvuju u realizaciji projekata, vlasnicima malih i srednjih kompanija, te svima koji žele lićne sposobnosti i učinkovitost podići na višu razinu.

Predavači:

damir transparent

Damir Karamehmedović, dipl.ecc
Damir je većinu karijere proveo na rukovodećim pozicijama u finansijskom sektoru. Kao član Uprave Raiffeisen Banke zadužen za Operacije i IT direktno je bio odgovoran za upravljanje troškovima, odobravanje investicija i konačan profit. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti menadžmenta i IT-a. Tokom svoje bogate poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih usavršavanja iz oblasti finansija, strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima.

safet tran

Mr. sc. Safet Zečević
Safet profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Akademsko obrazovanje je stekao u Sjedinjenim Američkim Državama i Engleskoj. Trenutno je izvršni direktor u firmi Integrirani poslovni sistemi d.o.o. koja pruža usluge poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.

Cijena:

Kotizacija za učešće na dvodnevnoj radionici Upravljanje poslovnim projektima u praksi iznosi 495,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 20. juna iznosi 455,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 415,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 380,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

Učešće na radionici
Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
Materijal za pisanje
Potvrdu o učešću na seminaru
Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja radionice

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 29.-30. juni, 10-16h

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika:

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Reference:

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: