Praktičan pristup upravljanju rizicima na projektima

Neočekivano, ali istraživanja pokazuju da samo oko 30% organizacija uspješno realizuje projekte (KPMG, 2017). Razlog ovome je što se predviđanje i upravljanje rizikom prilično zanemaruje kako kod IT tako i kod poslovnih projekata. Sve ovo za posljedicu ima neočekivana kašnjenja, povećanja budžeta, nezadovoljavajući kvalitet i nezadovoljstvo zainteresovanih strana načinom realizacije projekta i ostvarenim rezultatima. Upravljanje rizicima je sastavni dio upravljanja poslovnim aktivnostima i osnova za ostvarenje dobrih rezultata. Rizike nije dovoljno samo prepoznati, nego je potrebno izvršiti procjenu njihovog uticaja na vremenski plan realizacije, budžet i kvalitet projektnih isporuka. Iako rizike najčešće spominjemo u negativnom kontekstu, treba voditi računa i o prilikama koje, ako se pojave, treba iskoristiti za ostvarivanje pozitivnih uticaja na projektne rezultate.

Projekti su po svojoj prirodi jedinstveni, izazovni i pokrenuti radi ostvarivanja unaprijed zadatih ciljeva. Svrha upravljanja rizicima je da se korištenjem isprobanih rješenja smanjuje mogućnost pojave neočekivanih situacija i negativnih uticaja na projekte. Istraživanja pokazuju da su značajno uspješniji projekti na kojima se od samog početka sistematično prate rizici. Rizici koji nisu na vrijeme prepoznati tokom realizacije projekta u nekom momentu postaju stvarni problemi.

Naši predavači će vam prenijeti višegodišnje poslovno iskustvo uključujući filozofiju, principe, najbolje prakse i tehnike upravljanja rizicima na projektima. Sve teme prate praktične vježbe na stvarnim oprimjerima iz prakse.

Proces upravljanja rizicima na projektima osigurava da su:

Identifikovani svi značajni rizici na projektu;

Procjenjen uticaj rizika na projekt;

Izvršena prioritizacija rizika;

Definisana strategija upravljanja rizicima;

Uspostavljen efikasan proces praćenja i reakcije na pojavu rizika;

Izvještavanje.

Teme seminara: 

 Risk menadžment proces;

 Identifikacija rizika;

 Analiza rizika;

 Evaluacija rizika;

 Tretman rizika.

Seminar Upravljanje rizicima na projektima je namijenjen:

 Projekt menadžerima i ostalim učesnicima u realizaciji projekta kako bi prepoznali stvari koje mogu poći u neženjenom pravcu i planirali poduzimanje odgovarajučih akcija;

 Vodećim menadžerima kojima pomaže u donošenju odluka kako bi uspješno ostvarili projektne ciljeve;

 Vlasnicima projektnih rješenja kako bi bili zadovoljni konačnim projektnim rješenjima i funkcionalnostima;

 Investitorima kojima osigurava ostvarenje povrata proporcionalnog uključenim rizicima;

 Osiguravateljima investicije kojima garantuje da se rizicima pravilno upravlja i kojima pomaže prilikom određivanja risk premije.

Cilj seminara:

Cjelovitost seminara, dokazani predavači i praktičan pristup u izvođenju programa pružaju polaznicima izuzetnu priliku za stjecanje znanja i vještina potrebnih kod upravljanja rizicima u svakodnevnoj poslovnoj praksi.

Predavači

0 (2)

Damir Karamehmedović, dipl.ecc

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.

Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. Završio je Execute! program edukacije izvršnog menadžmenta u trening centru Raiffeisen Bank international u Beču.

Untitled-1

Mr. sc. Safet Zečević 

Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a. Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta.

Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Praktičan pristup upravljanju rizicima na projektima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 27. februara 2020. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

 Učešće na seminaru
 Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
 Materijal za pisanje
 Potvrdu o učešću na seminaru
 Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

Mjesto i vrijeme održavanja seminara

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 05. mart, 10-17h

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Izjave polaznika

Seminar Finansijski kontroling je bio odličan! Damir Sokolović veoma dobro pripremljen predavač sa realnim pogledom na proces poslovanja. Sve pohvale za kompletnu organizaciju seminara!

Armin Gadžo
Gadžo Comerc d.o.o.

Cjelokupni utisak za seminar Finansijski kontroling je odličan. Predavač Damir Sokolović je na veoma interesantan način, kroz svoje izlaganje uspio da ja kao polaznik seminara povežem pojedine procese u svojoj firmi tj. da ih bolje razumijem.

Selma Ahmetović
PBH Technologies d.o.o.

Seminar Finansijski kontroling je bio vrlo koristan. Predavač je vrlo zanimljiv, u objašnjavanju koristi primjere iz prakse što olakšava razumijevanje samog predavanja.

Sanja Stjepanović
Sarajevska berza - burza

Jako dobro pripremljen seminar sa akcentom na bitne segmente kontrolinga. Veoma dobro ukomponovana praktična primjena.

Berina Oruč Mirvić
Robot General Trading Co d.o.o.

Cjelokupan sadržaj seminara je savršeno prilagođen ciljanoj grupi. Odlična interakcija između predavača i polaznika tokom cijelog seminara.

Amela Musić
inMotion d.o.o.

Jako kreativno izlaganje od strane gospodina Mladena i gospodina Emira. Njihovi savjeti diraju u samu srž naših problema i smatram da nakon ovog seminara moj pristup poslu i rezultati će biti znatno efikasniji. Hvala od srca i želim vam sve najbolje.

Admir Ališehović
inMotion d.o.o.

Cjelovit i poučan seminar sa konkretnim primjerima popraćenim još konkretnijim prijedlozima za unaprijeđenije ličnih vještina. Iskrene preporuke!

Hamza Okanović
inMotion d.o.o.

Reference

SYS Company d.o.o. je bosanskohercegovačka IT kompanija osnovana 1999. godine. Od samog osnivanja, etablirao se kao istinski value added distributer sa ciljem da svojim partnerima i korisnicima pruži najveći mogući kvalitet proizvoda i usluga, što je i danas osnovna odlika kompanije.

Naše višegodišnje iskustvo u distribuciji, analizi poslovnih i IT procesa, te implementaciji IT rješenja smo sticali kako kod malih, tako i kod srednje velikim i enterprise kompanijama unutar različitih grana poslovanja kao što su telekomunikacije, proizvodnja, bankarstvo, osiguranje, distribucija, maloprodaja i vladine institucije.

Izvrsnost je ono što nas istinski pokreće. Vodeću poziciju na tržištu gradimo na stručnosti našeg prodajnog i inžinjerskog kadra, praćenju postojećih i kreiranju novih trendova na IT tržištu, kao i na pružanju podrške poslovnim procesima i sistemima naših partnera i korisnika.

Naša misija je razvijanje povjerenja i partnerstva, a naš primarni zadatak je razvijanje potražnje za proizvodima i rješenjima svojih principala, te profesionalnim uslugama našeg iskusnog inžinjerskog tima. Na tom putu konstantno investiramo u razvoj i oplemenjivanje tržišta, podstičući razumijevanje cjelokupnih rješenja od strane partnera i krajnjih korisnika.

SYS Company 1999. godine postao je autorizirani Cisco Systems distributer za Bosnu i Hercegovinu, da bi već u drugoj godini poslovanja dobili status autoriziranog Microsoft distributera za Bosnu i Hercegovinu. Distribucijski portfolio širimo 2003. godine, kada smo upotpunili našu ponudu sa infrastrukturalnim rješenjima kompanije Rittal, dok smo 2007. godine započeli saradnju i sa francuskim proizvođačem rješenja za besprekidno napajanje Infosec.

Prepoznati kao istinski value added distributor, 2008. godine postajemo autorizirani distributer EMC2 za Bosnu i Hercegovinu. Danas je ova distribucija proširena sa kompletnim Dell Technologies value portfoliom.

2017. godinu započinjemo sa distribucijom proizvoda iz scanning and printing portfolia Honeywell, još jednog svjetski poznatog proizvođača, da bismo krajem 2018. godine potpisali distributerski ugovor sa još jednim svjetskim liderom, ovaj put na polju video-nadzora, kontrole pristupa i video-prezentacijske opreme, Dahua Technology.

Posebno smo ponosni da 2019. otvaramo vrata SYS Company edukacijskog centra sa 4 moderno opremljene sale kapaciteta 80 mjesta. SYS Company edukacijski centar svojim će polaznicima omogućiti pohađanje inovativnih IT i poslovnih edukacija čiji se programi temelje na višegodišnjem iskustvu naših konsultanata u implementaciji vodećih tehnologija u različitim granama industrije.

Budite na vrijeme informisani o našim uslugama i akcijama.

Prijavite se na našu mailing listu: